Prodej firmy

Vlastní prodej se skládá z následujících kroků:

Analýza cílových skupin pro oslovení

Před tím, než se pustíme do prodeje společnosti, je nutné si uvědomit, jaké typy kupujících existují, kde je najít a jaká mají očekávání.

Více

Plán prodeje společnosti

Stejně jako u každého projektu, úspěch prodeje společnosti vyžaduje plán, kde jsou zohledněny různé faktory a opatření.

Více

Prezentace společnosti

Úspěch nebo neúspěch plánovaného prodeje společnosti závisí do značné míry na prezentaci obchodovatelné společnosti.

Více

Ocenění společnosti a odsouhlasení kupní ceny

Největší výzvou pro prodávajícího i kupujícího je vzájemná dohoda a shoda na přijatelné kupní ceně. Této hodnotě se lze přiblížit, pokud se bude vycházet z předpokladu, že se jedná o firmu generující zisky.

Více

Základní úvahy a poznámky k nabídce společnosti

Nabídka společnosti by měla obsahovat navrhovanou prodejní cenu, jakož i další podstatné aspekty a podmínky transakce.

Více

Marketingové postupy při prodeji společnosti

Ve fázi marketingu se často rozhoduje o osudu prodeje společnosti.

Více

Prodejní postupy a informace od kupujících

Po profesionální přípravě, jak je popsáno výše, vznikne seznam potenciálních zájemců.

Více

První kontakt mezi prodávajícím a kupujícím

U počáteční diskuse jde především o to, aby se prodávající a kupující vzájemně poznali, představili sebe i své společnosti, zkoumají společné cíle a rámcové podmínky a odpovídají vzájemně na otázky.

Více

Vyjednávání mezi prodávajícím a kupujícím

I když byl výsledek první schůzky se zájemcem o koupi kladný, není to ještě v žádném případě zárukou konečné dohody a následného uzavření kupní smlouvy.

Více

LOI – Letter of Intent

Jakmile bude dosaženo dohody (shody) ve všech základních bodech prodeje nebo účasti ve společnosti, mělo by to být zaznamenáno v dokumentu - Letter of Intent (LOI) – který je vhodné uzavřít před další fází Due Diligence (hloubkové kontroly) a následné koupě podniku.

Více

Due Diligence

Due Diligence lze volně přeložit jako hloubková kontrola. Slouží k tomu, aby budoucí kupující co možná nejvíce pochopil fungování businessu prodávajícího a získal tak potvrzení dosud poskytnutých informací.

Více

Zakotvení záruky prodávajícího

V obchodních transakcích hrají komplexní záruky pro kupujícího důležitou roli.

Více

Potřebujete odhad hodnoty firmy?

S námi nemusíte čekat měsíce, ani týdny na odhad!

Vyberte si jeden z našich produktů, který získáte v řádu několika pracovních dnů!

Produkty